How can we help you?

FAQ

Vragen staat vrij!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Omdat wij onze producten direct vanuit de opslag van de leveranciers laten versturen hebben wij een gemiddelde levertijd van 7-14 werkdagen naar Nederland en België.

Zo houden wij de kosten zo laag mogelijk. In ruil hiervoor kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent, en gratis verzending bieden. 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen!?

Vervelend dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen! In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Door onvoorziene omstandigheden kan het weleens voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt.

Heb je na 21 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op. Wij kijken graag met je mee!  

Mijn bestelling is niet compleet. Ik mis een product. Hoe komt dat?

Wij werken met verschillende leveranciers samen, waardoor het mogelijk is dat de producten los van elkaar worden verzonden. Mocht er een product ontbreken, dan ontvang je deze vaak alsnog binnen enkele werkdagen. Excuses voor het ongemak!

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in je bestelling als deze eenmaal geplaatst is. Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren wordt deze direct doorgezet naar onze leverancier. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren gaan wij hier direct mee aan de slag! Het is dus slechts beperkte tijd mogelijk om je bestelling te annuleren.  

Wat zijn de verzendkosten? Bestaat er ook een minimale bestelhoeveelheid?

De verzending is gratis. Wij hanteren een minimale bestelwaarde van 25 euro.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat is het retourbeleid?

Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent over een door jou aangeschaft product, kun je iedere bestelling zonder opgave van redenen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Nadat jij het product tijdig hebt geretourneerd en wij het product hebben gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening staat. Voor meer informatie, zie ons retourbeleid.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over uw bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. We willen graag alle geretourneerde producten terugnemen.

Is een product echter in een staat waarin wij het product niet kunnen accepteren, dan moeten wij het product mogelijk weer aan jou terugsturen. Controleer dus altijd of het product is voorzien van de verpakking met alle labels en etiketten, en of er geen gebruikssporen zijn. 

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van een Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. 

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op onze Track & Trace pagina kun je met je-mailadres en bestelnummer je pakket volgen.  

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je bestelling is aangekomen bij de vervoerder is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou rekening met een verwerkingstijd van 1-3 werkdagen.